Overweldigend succes

Deze column wordt geschreven op de maandag (jaja, strak tegen de deadline aan) na de eerste editie van Purmerend Werkt. We zijn er nog vol van. Purmerend Werkt was een overweldigend succes!

Daniel Pardoen en Marije Dekker

Uit een voorzichtige schatting van de organisatie blijkt dat de activiteit tussen de acht- en tienduizend bezoekers heeft getrokken.Onder hen tussen de duizend en tweeduizend scholieren die ‘gewapend’ met een vragenformulier langs de deelnemende stands trokken. Op zoek naar een stage- of werkervaringsplek of wellicht een baan.  Volop drukte dus, op meerdere plekken: in P3, in de Nicolaaskerk en in de mega-tent op de Koemarkt. Later werden ook de standhouders op het Bolwerk, Slotplein,Kaasmarkt en ’t Stamhuis steeds enthousiaster.Extra bijzonder was de PurmerValley Experience in P3. Hier waren allerlei snufjes op het gebied van ICT te vinden. Bezoekers van P3 werden bij binnenkomst al getriggerd door een minuscule drone, die de hal van het poppodium scande.

Nu is het tijd voor de evaluatie. Door de betrokken partijen, waaronder de gemeente en het onderwijs, zal worden beoordeeld of Purmerend Werkt een terugkerend event wordt. Natuurlijk houden we u daarvan op de hoogte!

We kijken ook terug op een geslaagd nieuwjaarsfeest, dit jaar bij Burggolf te Purmerend. Het onderwerp waarmee ik mijn nieuwjaarstoespraak heb afgesloten, wil ik graag op deze plek herhalen: namelijk dat Burrie Media gaat samenwerken met Rodi Media. En Thijs Burrie de gelegenheid krijgt om een stapje terug te doen.

Thijs, wij danken jou voor het nimmer aflatende enthousiasme dat jij hebt laten zien om onze berichten bij de Purmerendse Ondernemer terecht te laten komen. Geniet van de vrije tijd die je meer tot je beschikking krijgt. Ik ga er vanuit dat je niet helemaal van het Purmerendse toneel zult verschijnen. Nogmaals dank Thijs!

Marije Dekker/ Daniel Pardoen

Voorzitters PRO

voorzitters@pro-site.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *