Het is tijd, de hoogste tijd…

Dat zinnetje uit het beroemde lied van André Hazes zingt de laatste tijd veelvuldig door mijn hoofd. Want het is inderdaad tijd om de verantwoordelijkheden voor mijn bedrijf Burrie Media, en niet in de laatste plaats het ondernemersmagazine Regio Zaken, over te dragen aan een goede partij: Rodi Media. Een bedrijf waarin ik heel veel vertrouwen heb en, nog belangrijker: een goed gevoel.

V.l.n.r. Astrid Burrie, Conny Reijnier, Thijs Burrie en Barbara Lautenbach | Archieffoto: Cor Kes, Lux Photography

Het is tijd, de hoogste tijd…

De intensieve samenwerking vanaf januari a.s. is al enigetijd in volle gang en verloopt werkelijk heel prettig. Ik ben ook in 2019 metveel plezier en motivatie nog een aantal maanden bij Rodi Media werkzaam, maardan in een begeleidende en adviserende rol. Samen gaan we van de samenwerkingeen groot succes maken! Een definitief afscheid is deze column dus niet, maardit magazine is wel de laatste onder mijn directe verantwoordelijkheid. Deervaren journalist en redacteur John Bontje neemt mijn journalistieke taken over en wordt eindredacteur van Regio Zaken. De media-adviseurs van Rodi Media zullen zorgen dat ons magazine voor u als ondernemer weer openstaat om uw publiciteit te maken. Ook in dit team heb ik veel vertrouwen. Regio Zaken wordt(zo is gebleken) o.a. door de regionale journalistieke formule en mooievormgeving heel goed gelezen, bijzonder gewaardeerd en vaak nog lang bewaard.Dat zal bij Rodi Media zo blijven en mogelijk nog worden verbeterd. Onze grafisch vormgeefster Barbara Lautenbach gaat mee naar Rodi Media en zal haarvormgevingsklanten en de grafische vormgeving van de magazines Regio Zaken enDagjePurmerend blijven verzorgen. Regio Zaken heeft onlangs een geheel nieuwe website gekregen: www.regiozakenwaterland.nl. U kunt daar het magazine ook online lezen en ondernemersnieuws te weten komen dat binnenkomt tussen de papieren uitgaven in. De facebookpagina van RegioZaken is het eveneens waard om te liken. Dan mist u echt niets meer! RegioZaken is en blijft heel actueel als het gaat over Purmerendse en regionale ondernemersaangelegenheden. Alle ondernemers in Purmerend, Beemster,Edam-Volendam (incl. Zeevang), gemeente Waterland en Wijdewormer krijgen dit magazine gratis in de bus.

Toppers

Mijn in 1991 gestarte bedrijf Burrie Media, hetondernemersmagazine Regio Zaken en het promotiemagazine DagjePurmerend zijn gelukkigsuccesvol. Waarom dan toch de verantwoordelijkheden overdragen en zelf eenstapje terug doen? U mag best weten dat het werk me de laatste jaren zwaarderviel. Er zullen ook weinig mensen beseffen hoe ontzettend veel tijd, werk enaandacht in onze magazines gaat zitten. Het valt ook niet te ontkennen dat ik 66 jaar ben. In de crisisjaren hebben we het zwaar gehad, maar we zijn alsbedrijf overeind gebleven en met een klein team verder gegaan. Absolute toppersdaarbij zijn mijn grafisch vormgeefster Barbara (al 17 jaar bij me werkzaam) enadministratieve kracht en duizendpoot Conny (al tien jaar steun en toeverlaat).Mijn vrouw Astrid is ons team komen versterken. Ik wil haar bedanken voor alle steunen flexibiliteit. Het is niet leuk als je man bijna elk weekend aan het werkis… Ik bedank niet alleen mijn huidige team (we waren een familie), maar ook devaste en freelance medewerkers/sters die in 27 jaar Burrie Media hebben gemaakttot wat het is: een heel betrokken en bewogen bedrijf met even betrokken en bewogen medewerkers, die graag een stapje extra zetten. Die mentaliteit zie ikook bij Rodi Media. Vandaar dat ik het bedrijf met een gerust hart straks overdraagaan Rodi Media. Ik werk er graag op de achtergrond nog een periode aan mee…

Tot slot dank ik iedereen voor de fijne samenwerking en wens ik u allen fijne feestdagen en een gezond 2019!

Graag tot ziens!

Thijs Burrie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *